Gimnastyka słowiańska dla kobiet sesje indywidualne Mosina

Zapraszam kobiety na indywidualne i regularne zajęcia z gimnastyką słowiańską.

Gimnastyka słowiańska to holistyczny system pracy z ciałem stworzony przez kobiety dla kobiet. Składa się z 27 ćwiczeń, które stabilizują wszystkie organy wewnętrzne i systemy podtrzymujące życie. Na zajechać regularnych poznajemy zestaw dnia (7 ćwiczeń) obliczonego na podstawie fazy księżyca. Jest formą pracy z emocjami za pomocą ciała, które jako aparat ruchu stanowi cudowny wyraz naszej kobiecości. Jest narzędziem, dzięki któremu wyrażamy swoje emocje, myśli, przeżycia i stany duchowe. Harmonijna współpraca psychiki z ciałem jest niezbędna dla osiągnięcia stanu szeroko pojętej życiowej równowagi. Podczas praktyki gimnastyki słowiańskiej kobieta dzięki uważności skierowanej na wielu częściach swojego ciała jednocześnie: wzmacnia je, uczy się relaksować, a także łatwiej znosi zmiany zachodzące w jej ciele i psychice. Energetycznie ma poczucie sprawstwa oraz siły. Gimnastyka pomaga cieszyć się swoją kobiecością. Jest pomocna w czasie choroby, w krytyczne dni, w czasie ciąży, podczas porodu, po porodzie, w menopauzie, a tak naprawdę każdego dnia. Efektem ubocznym ćwiczeń jest fakt, iż kobiety stają się piękniejsze, spokojniejsze i bardziej promienna.

Zajęcia są skierowane do kobiet w każdym wieku również dla mam tych obecnych i tych przyszłych. Minimalny wiek to pierwsza miesiączka oraz za zgodą osoby dorosłej Zajęcia są dostosowane dla kobiet w ciąży.
Jeśli masz malutkie dziecko, zwłaszcza niemowlaka, którego nie możesz zostawiać pod opieką nikogo dorosłego zapraszam z nim.

osiedle Miodowe Krosno

Inwestycja:
50zł za 1 zajęcia
Karnet: spotkania 1 raz w tygodniu
150zł za 4 zajęcia (do wykorzystania przez 5 tygodni)
Karnet: spotkania 2 razy w tygodniu
270zł za 8 zajęć (do wykorzystania przez 5 tygodni)
*Mozliowść wymiany barterowej:)

Co ze sobą zabrać?
1) koc pod kolana (może być niewielki kocyk)
2) gładka chusta/mały kocyk pod łokcie (taka, której już nie nosisz)
3) getry lub opaski na kolana, jeśli masz je bardzo wrażliwe
4) wodę
5) luźny i wygodny strój, zalecane leginsy i t-shirt. To Tobie ma być wygodnie.
* jeśli chcesz ćwiczyć w spódnicy, polecam taką przed kolano, aby się nie plątała podczas ćwiczeń oraz bym widziała czy układasz prawidłowo ciało.
!Bardzo ważne!* Ćwiczymy bez stanika i bez butów (można ćwiczyć w skarpetkach, jeśli już musisz mieć stanik to niech to będzie sportowy).

Kontakt i zapisy:
Kornelia Kwajzer 512 252 364
wspolczesneslowianki@gmail.com