Gimnastyka słowiańska w Mosinie

Zapraszam kobiety na regularne zajęcia z gimnastyką słowiańską.

Grafika: Iza Kołtan

Gimnastyka słowiańska to holistyczny system pracy z ciałem stworzony przez kobiety dla kobiet. Składa się z 27 ćwiczeń, które stabilizują wszystkie organy wewnętrzne i systemy podtrzymujące życie. Na zajechać regularnych poznajemy zestaw dnia (7 ćwiczeń) obliczonego na podstawie fazy księżyca. Jest formą pracy z emocjami za pomocą ciała, które jako aparat ruchu stanowi cudowny wyraz naszej kobiecości. Jest narzędziem, dzięki któremu wyrażamy swoje emocje, myśli, przeżycia i stany duchowe. Harmonijna współpraca psychiki z ciałem jest niezbędna dla osiągnięcia stanu szeroko pojętej życiowej równowagi. Podczas praktyki gimnastyki słowiańskiej kobieta dzięki uważności skierowanej na wielu częściach swojego ciała jednocześnie: wzmacnia je, uczy się relaksować, a także łatwiej znosi zmiany zachodzące w jej ciele i psychice. Energetycznie ma poczucie sprawstwa oraz siły. Gimnastyka pomaga cieszyć się swoją kobiecością. Jest pomocna w czasie choroby, w krytyczne dni, w czasie ciąży, podczas porodu, po porodzie, w menopauzie, a tak naprawdę każdego dnia. Zajęcia są skierowane do kobiet w każdym wieku. Minimalny wiek to pierwsza miesiączka oraz za zgodą osoby dorosłej. Każde zajęcia zaczynam kilku minutową rozgrzewką oraz kończę krótką relaksacją.

Miejsce:
ul. Katarzyny Kobro 4, 62-050 Krosno koło Mosiny
http://minutnik.com.pl/
Zapisy :
605 219 782
biuro@minutnik.com.pl

Wszelkie pytania dotyczące ćwiczeń:
512 252 364
wspolczesneslowianki@gmail.com

Zajęcia są skierowane do kobiet w każdym wieku. Minimalny wiek to pierwsza miesiączka oraz za zgodą i pod okiem dorosłej kobiety. Idealne zajęcia dla mam z nastoletnimi córkami. Zajęcia są dostosowane dla kobiet w ciąży.

Co ze sobą zabrać?
1) koc pod kolana (może być niewielki kocyk)
2) gładka chusta/mały kocyk pod łokcie (taka, której już nie nosisz)
3) getry lub opaski na kolana, jeśli masz je bardzo wrażliwe
4) wodę
5) luźny i wygodny strój, zalecane leginsy i t-shirt. To Tobie ma być wygodnie.
* jeśli chcesz ćwiczyć w spódnicy, polecamy taką przed kolano, aby się nie plątała podczas
ćwiczeń oraz bym widziała czy układasz prawidłowo ciało.
!Bardzo ważne!* Ćwiczymy bez stanika i bez butów http://wspolczesneslowianki.pl/gimnastyka-slowianska-jak-sie-przygotowac/

Prowadząca: Kornelia Kwajzer-certyfikowana instruktorka Gimnastyki słowiańskiej w tradycji Białoruskiej. Pasjonatka kultury naszych przodków, uzdrawiających praktyk, śpiewu oraz życia, kobieta, żona, mama trójki dzieci, fotografka, romantyczka.Więcej informacji na stronie: wspolczesneslowianki.pl/